Nawet -70% rabatu na zakupy w Galerii Katowickiej z okazji Katowice Fashion Week

Aż 13 dni potrwa akcja rabatowa towarzysząca wiosennej edycji Katowice Fashion Week. W okresie od 2 do 14 maja w sklepach, restauracjach oraz punktach usługowych Galerii Katowickiej obowiązywać będzie ponad 100 zniżek i promocji do -70%. Dodatkowo kampanię wspiera aplikacja mobilna Navishopper, w ramach której użytkownicy codziennie mogą zdobywać atrakcyjne nagrody i powalczyć o fiata 500.

W tym roku Katowice Fashion Week - najmodniejsze wydarzenie na Śląsku - rozpocznie się już 2 maja. Z tej okazji najemcy najbardziej innowacyjnej galerii handlowej w tej części Europy przygotowali dla swoich klientów ponad 100 specjalnych promocji i rabatów aż do -70%. Informacje o ofertach czekających w poszczególnych sklepach można znaleźć na stronie internetowej Galerii Katowickiej (www.galeriakatowicka.eu), ulotkach poświęconych Katowice Fashion Week i plakatach na terenie centrum.

Od początku kwietnia trwa także wiosenna odsłona kampanii aplikacji mobilnej Navishopper, z którą zintegrowany jest program lojalnościowy Galerii Katowickiej.

Specjalnie dla użytkowników aplikacji przygotowane zostały atrakcyjne nagrody oraz kupony rabatowe związane z Katowice Fashion Week. Każdego dnia za zakupy klienci mogą zdobywać szereg nagród od tych drobniejszych, jak bilety do kina, vouchery na kawę, desery lodowe czy pizzę, aż po te bardziej wartościowe jak sprzęt AGD, telefony, laptopy, markowe perfumy, kosmetyki oraz biżuterię. Nagrodą główną w trwającej kampanii jest perłowo-biały Fiat 500 w wyjątkowej wersji wyposażenia.

Aby odbierać przygotowane przez organizatorów akcji nagrody wystarczy korzystać z aplikacji mobilnej i rejestrować paragony za zakupy na kwotę min. 50zł zrobione na terenie Galerii Katowickiej w głównym Info Punkcie oraz dwóch specjalnych punktach obsługi (jeden na poziomie +1, obok schodów ruchomych, drugi - obok Lodomanii i wejścia od Placu Szewczyka oraz Dworca PKP). Za każde 1zł użytkownik aplikacji otrzymuje 1 punkt.

W aktualnej akcji maksymalna ilość punktów z jednego paragonu wynosi 250. Zebrane punkty można na bieżąco zamieniać na atrakcyjne nagrody, dostępne w zakładce „Nagrody” w aplikacji Navishopper. Każdego dnia można odebrać 1 nagrodę z kategorii nagród regularnych, tzw. „Tu i Teraz”. Punkty liczące się w rywalizacji o samochód można rejestrować do 14 maja do godziny 18:00. Tego samego dnia, o godzinie 19:00 ogłoszony zostanie zwycięzca wiosennej kampanii, który odbierze kluczyki do kultowego samochodu.

Akcja rabatowa oraz trwająca kampania aplikacji mobilnej Navishopper to tylko nieliczne atrakcje, które tej wiosny przygotowaliśmy dla Klientów naszego centrum. Zwieńczeniem wiosennych kampanii będzie finał Katowice Fashion Week. - zapewnia Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej. Niebawem ogłosimy szczegółowy program i gwiazdy, które wezmą udział w największej imprezie modowej w tej części Europy. Zdradzę tylko, że finał Katowice Fashion Week odbędzie się 13 i 14 maja br. - dodaje.

Najlepsi klienci Galerii Katowickiej oraz zwycięzcy licznych konkursów podczas pierwszego dnia Katowice Fashion Week zostaną zaproszeni na VIP party „Fashion by Night”. Impreza odbędzie w piątek, 13 maja, na czarnej sali prestiżowego katowickiego klubu Endorfina. Rozpoczęcie o godzinie 21.00.

Aplikację mobilną Navishopper można pobrać ze strony Galerii Katowickiej (www.galeriakatowicka.eu) oraz korzystając z aplikacji App Store i Sklep Play. Regulamin dostępny jest pod adresem: https://panel.navishopper.pl/api/v1/user-terms


dostarczył infoWire.pl